Μετά από ένα ατύχημα ο μεσήλικας και μεσοαστός (γενικά μέτριος) ήρωας της ταινίας βλέπει τις γυναίκες γύρω του να συμπεριφέρονται εντελώς παράλογα. Έχει επίσης μόλις απωλυθεί και ο μοναδικός άνθρωπος που φαίνεται διατεθιμένος να τον βοηθήσει είναι μια πρώην συνάδελφός του με την οποία είναι ερωτευμένος. Στην Οδύσσειά του, που ξεκινά σε ένα καφέ της Αθήνας για να καταλήξει σε ένα αυτοσχέδιο χαμάμ της Σύρου, συναντά συνεχώς μπροστά του τα ίδια άτομα σε διαφορετικούς πολλές φορές ρόλους. Η σουρεαλιστική κωμωδία του Βασίλη Βαφέα είναι μια πολύ μπερδεμένη ταινία...
Πάμε λίγο πίσω: θεωρώ το Stay του Marc Forster μια πολύ κακή ταινία, ένα αποτυχημένο μα συνάμα καλογυρισμένο θρίλερ. Οι Γυναικείες Συνομωσίες φέρουν την ίδια εκείνη φριχτή κεντρική ιδέα και δεν είναι καν καλογυρισμένες... Εδώ δυστυχώς οι σουρεαλιστικές αναζητήσεις που προκύπτουν απ' το επιθανάτιο όραμα του πρωταγωνιστή στερούνται νεύρου, ουσίας και αισθητικής. Η προσπάθεια του Βασίλη Βαφέα να εξερευνήσει την αντρική ψυχοσύνθεση και τη σχέση με το αντίθετο φύλο (που ομολογουμένως μπορεί να οδηγήσει σε υπερεαλιστικές ψυχώσεις) πέφτει στο κενό, τα πάντα σταματούν στο αρχικό εύρημα (ένας άντρας χωρίς δουλειά και απέναντι από τόσα θυληκά δεν μπορεί παρά να καταλήξει παράφρονας ή νεκρός). Το παραπάνω σε συνδυασμό με τον δραματουργικό κόλαφο συνθέτουν μια απ' τις χειρότερες ταινίες που είδαμε φέτος στις αίθουσες. Κρίμα.
Πάμε λίγο πίσω: θεωρώ το Stay του Marc Forster μια πολύ κακή ταινία, ένα αποτυχημένο μα συνάμα καλογυρισμένο θρίλερ. Οι Γυναικείες Συνομωσίες φέρουν την ίδια εκείνη φριχτή κεντρική ιδέα και δεν είναι καν καλογυρισμένες... Εδώ δυστυχώς οι σουρεαλιστικές αναζητήσεις που προκύπτουν απ' το επιθανάτιο όραμα του πρωταγωνιστή στερούνται νεύρου, ουσίας και αισθητικής. Η προσπάθεια του Βασίλη Βαφέα να εξερευνήσει την αντρική ψυχοσύνθεση και τη σχέση με το αντίθετο φύλο (που ομολογουμένως μπορεί να οδηγήσει σε υπερεαλιστικές ψυχώσεις) πέφτει στο κενό, τα πάντα σταματούν στο αρχικό εύρημα (ένας άντρας χωρίς δουλειά και απέναντι από τόσα θυληκά δεν μπορεί παρά να καταλήξει παράφρονας ή νεκρός). Το παραπάνω σε συνδυασμό με τον δραματουργικό κόλαφο συνθέτουν μια απ' τις χειρότερες ταινίες που είδαμε φέτος στις αίθουσες. Κρίμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου